. .

The page is printed

Tak for den fantastiske deltagelse i årets kundetilfredshedsundersøgelse

Vi værdsætter de mange besvarelser og den tid, som vores kunder har taget sig for at udvikle vores samarbejde og gøre os til en endnu bedre samarbejdspartner. Resultatet er vi meget glade for, og det har givet os gode input til at skabe de bedste løsninger.

”Dommen var entydig: Kunderne er markant mere tilfredse med DB Schenker end tidligere, og det er vi meget stolte af, ” lyder det fra Kent Larsen, som er salgs- og markedschef i Danmark: ” Vi ser nye muligheder og udviklingspunkter, som vil geare kunderne til fremtiden, forstærke logistikkæden og gøre dem mere konkurrencedygtige. ”

Rapporten har givet DB Schenker Danmark en markant stigning på den generelle tilfredshed. Især medarbejdernes attitude har fået meget ros for at være imødekommende, venlig og løsningsorienteret. ”Selvom der er meget god kritik i rapporten, er der også udviklingspunkter. Fx skal vi være bedre til at fortælle om vores webbooking-produkt eSchenker,” fortsætter Kent Larsen.

Kundetilfredshedsundersøgelsen er tidligere lavet hvert andet år, men vil i fremtiden blive gennemført hvert år. Hvis du har feedback, som du vil give os, er du altid velkommen til at ringe på +45 36 86 95 00 eller sende en mail til salesbackoffice.dk@dbschenker.com

Sidste aktualisering: 12.09.2017

Oversigt

Til begyndelsen af siden