. .

The page is printed

En verden af muligheder

"For people, for markets, for tomorrow"

DB Schenker er én af verdens førende virksomheder inden for logistikløsninger, med 95.700 ansatte fordelt på 2.000 lokationer i over 130 lande. 

Vi arbejder hårdt hver dag for at sikre vores kunder den mest optimale løsning inden for land-, sø-, og lufttransport.

DB Schenker er Europas største udbyder af landbaserede logistiskløsninger - målt på omsætning. Vi er verdens tredjestørste udbyder af søtransport, og verdens andenstørste logistikløsning på lufttransport. Derudover tilbyder DB Schenker en lang række unikke muligheder indenfor skræddersyede specialløsninger.

Hos DB Schenker har vi et ønske om at være den bedste arbejdsgiver i branchen. Som medarbejder hos os bliver du en del af en international hverdag, samt et stort globalt transport netværk. Vi har stor fokus på at udvikle den enkelte medarbejders kompetencer, med henblik på at opfylde vores strategiske mål og kundens individuelle løsningsbehov.

I Danmark sidder ca. 300 engagerede medarbejdere. Disse er fordelt på vores kontorer og terminaler i henholdsvis København, Odense, Kolding, Aarhus og Aalborg.

Alle uopfordrede ansøgninger bliver optaget i vores emnebank, hvis der ikke er en stilling ledig, som modsvarer dine kvalifikationer og karriereønsker. Især inden for områderne spedition (land-, luft- og søtransport), salg og bogholderi har vi løbende behov for nye ressourcer. 

Ledige stillinger

Hvis du er interesseret i et job hos Schenker A/S, kan du tjekke på linket th., om der er ledige stillinger.

Du er også meget velkommen til at sende din uopfordrede ansøgning til vores HR-afdeling – ligeledes via linket th.
Enhver ansøgning behandles fortroligt.
 

Ansættelseskrav 
Hos Schenker A/S forventer vi, at vore kollegaer er servicemindede og altid sætter kunden i højsædet. Nedenfor har vi kort beskrevet nogle af de væsentligste ansættelseskrav inden for de forskellige arbejdsområder i virksomheden.

En Speditør bør:

  • have udprægede samarbejdsevner
  • have branchekendskab (vi hører gerne fra nyudlærte)
  • have gode engelskkundskaber og gerne kendskab til et tredje sprog
  • kunne holde hovedet koldt, når det går stærkt

I Økonomiafdelingen forventer vi at du:

  • har erfaring med finansbogholderi samt debitor- og kreditoradministration
  • er systematisk, analytisk og har overblik
  • er selvstændig og energisk
  • er ansvarsbevidst
  • har gode IT-kundskaber

Medarbejdere i distributionskontoret bør:

  • have kendskab til godsdistribution
  • have erfaring med kørselsplanlægning
  • formå at bevare overblikket i stressede situationer

Sidste aktualisering: 29.10.2015

Til begyndelsen af siden